بهترین برند شیرآلات برای پروژه‌های ساختمانی

امروزه تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید شیرآلات برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند شیرآلات بسیار باکیفیت، با بهترین و به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا تولید کنند. برخلاف گذشته که تنها برندهای خارجی موردتایید خریداران بودند، امروزه برندهای ایرانی نیز پیشرفت زیادی داشته‌اند و نقش مهمی در بازار فروش شیرآلات دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برند شیرآلات را به شما معرفی کنیم.

شیرآلات برای پروژه‌های ساختمانی

معیارهای تعیین بهترین برند

خرید شیرآلات برای ساختمان امری بسیار مهم است و دقت زیادی لازم دارد. برخی از شیرآلات به‌صورت توکار نصب می‌شوند و درصورتی‌که کیفیت کافی را نداشته باشند یا طبق استانداردهای بین‌المللی یا داخلی ساخته نشده باشند، می‌توانند خسارات بزرگی ایجاد کنند. به‌خصوص اگر قصد داشته باشید برای ساختمان‌های درحال ساخت شیرآلات بخرید، باید بهترین برند را انتخاب کنید. ازطرفی اغلب برندها تنوع بالایی در کیفیت، قیمت، طراحی، متریال و مواد اولیه دارند. در اینجا این سوال ایجاد می‌شود که چطور می‌توانیم بهترین شرکت تولیدکننده شیرآلات را بشناسیم؟

برای پاسخ به این سوال باید مهم‌ترین معیارهای بهترین برند شیرآلات را بررسی کنیم:

  1. جنس شیرآلات: یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین کیفیت شیرآلات، جنس مواد اولیه به‌کاررفته در آن‌ها و سایر قطعات مانند سوپاپ، واشر و پیچ و مهره‌های شیرآلات است. همچنین میزان استفاده از برخی مواد مانند سرب باید براساس استانداردهای موجود باشد تا سلامتی ما حفظ شود.
  2. طراحی شیک و مدرن: برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه، حمام و سایر بخش‌های خانه، شیرآلات نقش بسیار مهمی دارند؛ پس بهترین برند برای شیرآلات باید به‌روزترین و زیباترین طراحی را داشته باشد.
  3. تنوع قیمت‌ها: امروزه قیمت شیرآلات ساختمان بسیار افزایش‌ یافته‌است. در بین برندهای موجود در بازار، انتخاب ما برندی است که بتواند با حفظ کیفیت، شیرآلات را با قیمت مناسب‌تری عرضه کند و برای مشتریان خود در خریدهای عمده تخفیف‌های ویژه نیز در نظر بگیرد.
  4. صرفه‌جویی و فشار مناسب: یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین برند شیرآلات این است که طراحی و ساخت شیرآلاتی که خریداری می‌کنید، به‌صورتی باشد که بتواند در کنار صرفه‌جویی در مصرف آب، فشار و پاشش مناسب و موردنظر مشتریان را فراهم کند.
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش: در هنگام خرید شیرآلات باید مدت‌زمان گارانتی محصولات را مدنظر داشته باشید و شرکت موردنظرتان را ازلحاظ کامل‌بودن خدمات پس از فروش بررسی کنید تا بعد از استفاده از شیرآلات دچار مشکل نشوید.

معرفی بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

در سال اخیر برندهای ایرانی توانسته‌اند تا حد زیادی خودشان را به رقیبان خارجی برسانند و شیرآلات باکیفیت برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی تولید کنند. درادامه چند مورد از برندهایی را که بهترین برند شیرآلات خوش‌قیمت ولی باکیفیت به‌شمار می‌آیند، معرفی می‌کنیم.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید شیرآلات ساختمانی است. این برند توانسته شیرآلات خود را مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید کرده و شیرآلاتی با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. علاوه‌بر شیرآلات ساختمانی، برند قهرمان توانسته با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته شیرآلات لازم برای کاربردهای دیگر مانند شیر ماشین لباسشویی، شیر پیسوار، شیر یخچال، شیرآلات چشمی و توکار را نیز تولید کند. از نظر زیبایی و تنوع در طرح و مدل‌ها نیز قهرمان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این شرکت توانسته انواع مختلفی از شیرآلات را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و همچنین قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی تولید کند و بهترین برند شیرآلات باشد.

شیرآلات ایران گروه

برند ایران گروه یکی از برندهای جدید و باکیفیت در بازار داخلی شیرآلات ساختمانی است. این شرکت توانسته محصولات خود را طبق استانداردهای بین‌المللی تولید کند. همچنین برند ایران گروه برای جلب اعتماد مشتریان خود یک گارانتی ۷ساله برای شیرآلات در نظر گرفته و در طول این ۷ سال درصورت ایجاد هرگونه مشکل برای محصولات خود، امکان تعویض شیرآلات را فراهم کرده‌است. امروزه با افزایش قیمت‌ها ممکن است تعویض شیرآلات منزل کاری پرهزینه برای شما باشد، اما با انتخاب برند ایران گروه هیچ نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت. شرکت ایران گروه بهترین محصولات و مناسب‌ترین قیمت را در بازار شیرآلات دارد.

این مطلب را هم ببینید
8 نکته مهم در طراحی پلان و آشنایی با انواع سبک های طراحی ویلا

 بهترین برند شیرآلات ایرانی

شیرآلات کسری

برند کسری از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را ابتدا در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی و سپس در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی آغاز کرد و توانست به‌عنوان بهترین برند شیرآلات در این سال‌ها شناخته شود. تمامی محصولات این شرکت، بارها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده‌اند. کسری در سال‌های اخیر توانسته طیف وسیعی از شیرآلات موردنیاز مشتریان را در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید کند. تنوع، کیفیت بالا، قیمت متناسب با کیفیت و دیگر مزیت‌های این برند باعث شده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی کسری علاوه‌بر بازار داخلی، در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، سوریه، روسیه و… نیز موردتوجه قرار بگیرد.

شیرآلات برلیان

شرکت برلیان هم یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات محسوب می‌شود که توانسته با تولید محصولات زیبا و مدرن، باکیفیت و بادوام، انتخاب بسیاری از افراد برای خرید شیرآلات ساختمان باشد. شما برای هر دکوراسیونی می‌توانید شیرآلات متناسب و هماهنگ را از برند برلیان خریداری کنید. با وجود استفاده از متدهای به‌روز در طراحی و ساخت شیرآلات برلیان، این برند بهترین برند شیرآلات با قیمت مناسب است که در مقایسه با رقبا تنوع قیمت بیشتری دارد.

دلیل انتخاب برندهای ایرانی

باوجوداینکه برخی از شرکت‌های خارجی بهترین برندهای جهانی در تولید انواع شیرآلات مانند شیرآلات توکار، روکار و چشمی هستند، خرید از برندهای ایرانی نیز مزایای پرشماری دارد که عبارت‌اند از:

  • کیفیت بالای شیرآلات ایرانی و پیشرفت‌های وسیع در این حوزه
  • قیمت مناسب‌تر برندهای داخلی نسبت به برندهای خارجی
  • تولید شیرآلات مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی
  • استفاده از متدهای روز دنیا در طراحی شیرآلات
  • درنظرگرفتن قابلیت‌ها و امکانات جدید
  • ایجاد فرصت‌های اشتغال و کمک به اقتصاد داخلی
  • داشتن نمایندگی در نقاط مختلف ایران و ارائه خدمات پس از فروش

 بهترین شیرآلات ایرانی را از کجا بخریم؟

سخن پایانی

در این مقاله معیارهایی را برای انتخاب بهترین برند شیرآلات به شما معرفی کردیم که دانستن آن‌ها در کنار آشنایی با برخی از بهترین تولیدکنندگان می‌تواند انتخاب را برای شما بسیار آسان کند. بازرگانی تجهیزات ساختمان واروژ با هدف حذف تمامی واسطه‌ها و ارائه شیرآلات با کیفیت و قیمت تضمین‌شده تأسیس‌ شده‌است. باوجوداینکه قیمت شیرآلات در بازار امروز در حال افزایش است، اما می‌توانید با خرید عمده از شرکت واروژ، از تخفیف‌های ویژه و پلکانی این شرکت استفاده کنید و خرید خوبی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست