پارتیشن شیشه ای بخریم یا چوبی؟

پارتیشن شیشه ای بخریم یا چوبی؟

پارتیشن شیشه ای یا چوبی؟ موضوع اصلی این مطلب این است که کدام یک از این دو نوع پارتیشن بهتر است؟ بنابراین اگر به هر دلیلی قصد پارتیشن بندی محل کار یا منزل مسکونی را دارید با خواندن این مطلب بین پارتیشن شیشه ای یا چوبی بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد. پارتیشن بندی دفتر کار به شما این فرصت را می دهد که فضای کار را به شیوه ای شیک و مقرون به صرفه بهبود ببخشید.

پارتیشن اداری شیشه ای

فضای اتاق کار را می توان با استفاده از پارتیشن شیشه ای یا چوبی و یا ترکیبی به چندین بخش تقسیم نمود. انتخاب بین این دو نوع پارتیشن شاید کار ساده ای نباشد؛ اما با در نظر گرفتن زیبایی و کاربرد هر یک بهتر می توانید تصمیم گیری کنید. هر دفتر و محل کاری به حریم خصوصی خاصی نیاز دارد. شما باید با توجه به نیاز محیط در مورد نوع پارتیشن اداری بهترین تصمیم را بگیرید. اگر نحوه عملکرد پرسنل به سکوت محیط بستگی دارد، بهتر است پارتیشن شیشه ای دو جداره را انتخاب کنید. این نوع پارتیشن هم امکان مدیریت ساده را برای مدیر فراهم می آورد هم عایق مناسبی برای سر و صداهای موجود در محل کار است.

  • شکل ظاهری

پارتیشن شیشه ای از لحاظ ظاهری جلوه بی نظیری به محیط می دهد. این سبک پارتیشن یک روش عالی برای ایجاد فضای خصوصی با بهره گیری از نور طبیعی است. با توجه به تنوع شیشه های موجود در بازار و طرح های مختلف موجود، پارتیشن شیشه ای به طور عجیبی در بین مردم محبوب شده است. علت محبوب بودن پارتیشن شیشه ای تنها بهره گیری از نور طبیعی نیست بلکه ظاهر شفاف و ظرافت پارتیشن در پرطرفدار بودن آن تاثیرگذار است. پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل عدم وجود قاب دارای زیبایی بیشتری بوده و مورد پسند افراد بیشتری است.

  • قیمت

برای تعیین هزینه پارتیشن شیشه ای گزینه های زیادی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. به طور کلی به هنگام استفاده از متریال و انتخاب سبک پارتیشن می توان هزینه ها را کاهش داد. مقدار شیشه، نوع درب شیشه ای مورد نیاز و همچنین نوع سیستم پارتیشن بندی که انتخاب می کنید، عناصر اصلی هستند که بر هزینه پارتیشن شیشه ای تاثیر می گذارند. اولین قدم پس از تصمیم گیری پارتیشن بندی این است که بودجه و موارد ضروری در اجرا را تعیین کنید. سپس با یک شرکت مجرب مثل پارتیشن ساز در مورد نیازهای خود صحبت کنید. آنها پیشنهادات خود را به شما ارائه داده و شما را در فرآیند نصب راهنمایی می کنند.

  • کاربرد

پارتیشن شیشه ای را می توان در دفتر کار و منزل مسکونی برای تفکیک دو فضا یا بخش بندی محیط استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای نیاز به نور مصنوعی را کاهش داده و در عین حال به حفظ حریم خصوصی، تضعیف صدا، افزایش زیبایی و مقاومت در برابر ضربه کمک می کند.

  • عایق صوتی و حرارتی

پارتیشن شیشه ای دو جداره مزایای متعددی دارد، به همین دلیل گزینه ایده آل تری برای تقسیم فصاهای اداری است. این نوع پارتیشن، عایق صوتی و حرارتی عالی بوده و به نگهداری ساده ای نیاز دارد. علاوه بر این، سیستم های دوجداره مدرن از شیشه های قوی ساخته شده و در برابر ضربات مقاوم هستند. بنابراین نصب پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره برای ایجاد فضای اداری کاربردی و جذاب گزینه ایده آلی محسوب می شود.

  • مقاومت و دوام

شیشه سکوریت های استفاده شده در پارتیشن شیشه ای برای مدت طولانی باقی می مانند و در اثر ضربه آسیب نمی بینند. مخصوصاً پارتیشن شیشه ای دوجداره و فریم دار دارای مقاومت و دوام بالایی هستند.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری ام دی اف یا چوبی

پارتیشن ام دی اف یکی از انواع پارتیشن اداری یا خانگی است که توسط بهترین و با کیفیت ترین سازندگان پارتیشن ساز در محیط های مختلف پیاده سازی می شود. در این بخش پارتیشن ام دی اف یا چوبی را از لحاظ مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

  • شکل ظاهری

این مطلب را هم ببینید
ساخت کابینت مدرن چقدر هزینه دارد؟

پارتیشن دوجداره ام دی اف از لحاظ شکل ظاهری در سبک های گوناگون قابل پیاده سازی است. با انتخاب رنگ و شکل مناسب می توانید فضای اتاق را زیباتر جلوه دهید. نحوه نصب آن ساده است و امکان تغییر ظاهر آن نیز وجود دارد. چرا که می توان روی آن را با کاغذ دیواری یا پارچه پوشاند و ظاهر جدید پدید آورد. البته ناگفته نماند که امکان نصب پارتیشن شیشه ای به صورت ترکیبی با ام دی اف نیز وجود دارد. پارتیشن ترکیبی ام دی اف و شیشه ای نوعی پارتیشن مدرنی است که در مکان های مختلف به خصوص محیط های رسمی و اداری قابل استفاده است. این پارتیشن ها به دلیل ترکیبی بودن ویژگی های مثبت زیادی دارند. می توانید رنگ ام دی اف را سازگار با محیط انتخاب کنید تا دکوراسیونی جذاب و هماهنگ داشته باشید.

  • قیمت

قیمت پارتیشن ام دی اف به نوع طراحی و ساخت آن بستگی دارد. اینکه چه نوع متریال از چه کیفیتی در آن استفاده شده روی هزینه نهایی تاثیرگذار است. ام دی اف انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلف هستند. پایداری و دوام ام دی اف ها روی قیمتشان تاثیر مستقیم دارد.

  • کاربرد

نصب پارتیشن اداری ام دی اف یکی از راه حل های مدرن برای تفکیک محیط کاری است. اگرچه دیوارها برای جداسازی فضا طراحی شده اند اما گاهی به دلیل اتلاف وقت، هزینه زیاد و عدم امکان ساخت دیوار بهتر است از پارتیشن اداری ام دی اف استفاده کنید. این نوع جداکننده بهترین و ساده ترین روش برای جداسازی فضای گسترده ادارات است. خیلی راحت می توانید مکان پارتیشن را تغییر دهید. به دلیل نازک بودن دیوارها امکان نصب پارتیشن در فضاهای کوچک نیز وجود دارد.

  • عایق صوتی و حرارتی

پارتیشن های ساخته شده از ام دی اف دارای قابلیت عایق صوتی و حرارتی نسبتاً بالایی است.

  • مقاومت و دوام

پارتیشن اداری ام دی اف یا چوبی

بالاخره کدام را خریداری کنیم؟ پارتیشن چوبی یا شیشه ای

بالاخره پارتیشن شیشه ای یا چوبی بخریم؟ بازسازی دفتر کار می تواند پیچیده به نظر برسد اما کافی است پیش از هر کاری شرایط موجود را با سازنده در میان بگذاریم. پارتیشن شیشه ای وینتیج سبک جدیدی از دیزاین دکور داخلی ادارات است که به کمک آن می توان علاوه بر جداسازی فضا حس و حال قدیمی و صمیمی به محیط تزریق کرد. پارتیشن شیشه ای نیویورکی یا وینتیج نوعی پارتیشن اداری است که فضای داخل محیط را از حالت مدرن خارج می کند.

ظرافت اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی بالا است، به همین دلیل به سراغ نصب کنندگانی ماهر همچون مجموعه پارتیشن ساز بروید. علاوه بر این پارتیشن شیشه ای منحنی نیز با ظاهر منحصر به فرد و خاص خود در بسیاری از محیط های اداری و مجتمع های خرید کاربرد دارد. تجربه و تخصص در نصب اینگونه پارتیشن ها بسیار اهمیت دارد. همچنین تجهیزات مورد استفاده در نصب پارتیشن شیشه ای منحنی بسیار حائز اهمیت است.

نتیجه گیری

پس از تصمیم گیری بین پارتیشن شیشه ای یا چوبی نوبت به انتخاب اجرای دقیق می رسد. پارتیشن اداری چه از نوع شیشه انتخاب شود چه از نوع ام دی اف باید با دقت کافی با ویژگی های مد نظر شما تولید و اجرا گردد. مجموعه پارتیشن ساز با آگاهی از تمام نکات نصب پارتیشن اداری قادر به اجرایی دقیق و جذاب است.

پارتیشن اداری ام دی اف به دلیل بهره گیری از رزین مرغوب در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. علاوه بر این در برابر فشار بالا و ضربه های متوالی دوام و ماندگاری بالایی دارد.

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست