چند نکته در مورد خرید بهترین شیر توالت و شیر حمام

برای خرید بهترین شیرآلات سرویس حمام (شیر توالت و شیر حمام) فاکتورهای بسیار مهمی مانند گارانتی شیر حمام، ابعاد و قیمت شیرآلات و… وجود دارد که در سراسر اینترنت در مورد آن مقاله و مطلب خواهید یافت. در این مقاله بر روی مواردی کمتر مورد توجه مانند بهترین رنگ آبکاری شیر توالت و جنس استاندارد شیر حمام و هماهنگی طرح و رنگ شیرآلات سرویس حمام تمرکز شده است.

سرویس حمام جذاب

بهترین رنگ آبکاری شیر توالت

رنگ آبکاری یکی از مهمترین مواردی است که در زمان خرید شیر توالت اهمیت پیدا می کند و امروزه بیش از هر زمان دیگری تنوع پیدا کرده است. در واقع، می توان گفت دیگرهیچ محدودیتی در انتخاب رنگ شیرآلات دستشویی خود ندارید و از رنگ های درخشان مانند زرد و قرمز تا رنگ های مات مانند مشکی یا طلایی مات به کاربران عرضه می شود. از نظر کیفیت تفاوت چندانی بین انواع آبکاری ها وجود ندارد و در صورت استاندارد بودن و نگهداری صحیح از شیر دستشویی هر نوع آبکاری دوام بسیار بالایی خواهد داشت. در نظر داشته باشید از آسیب دیدن آبکاری (در صورتی که ناشی از استفاده از مواد شوینده اسیدی و صنعتی نباشد) معمولاً مشمول گارانتی است. برای مشاهده قیمت شیر دستشویی و تنوع رنگی آن می توانید به بخش شیر توالت مراجعه کنید.

شیر توالت یا شیر مخلوط توالت، علاوه بر جنبه کاربردی، در دکوراسیون سرویس حمام و دستشویی نیز تأثیر زیادی دارد. هر یک از مدل های مختلف شیر دستشویی با توجه به قابلیت های خاص خود، برای کاربرد منحصر به فردی مناسب تر است. شیر توالت ممکن است از نوع اهرمی و یا کلاسیک باشد. دما و فشار جریان آب در شیر اهرمی توالت به وسیله یک دسته اهرمی کنترل می شود که نسبت به کنترل آب به واسطه دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. قیمت شیر اهرمی توالت نیز نسبت به قیمت شیر دستشویی با دستگیره های پیچی تنوع بیشتری دارد. شیرآلات دستشویی ممکن است بر روی دیوار و یا در داخل دیوار نصب شوند. شیر توالت توکار که ساز و کار آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد.

شیر توالت با رنگ آبکاری کروم

جنس استاندارد شیر حمام

احتمال اینکه آب حمام جهت مصارف نوشیدن به کار رود بسیار پایین است. با وجود این اهمیت استاندارد بودن ماده اولیه در زمان تولید آن همچنان بالاست. شیر حمام پلاستیکی با اینکه ممکن است به دلیل قیمت پایین خود وسوسه برانگیز باشه اما خرید آن اشتباه هست چون با گذشت زمان کدر می شود و ترک برمی دارد و در نهایت می شکند. شیرآلات حمام سربی نیز با وجود وزن بالا که ممکن است برای کاربران جذاب باشد (در صورتی که اهمیت چندانی ندارد) سلامتی افراد را به خطر می اندازد؛ چون سرب به مرور زمان از بخش هایی از شیر که آب با آن در تماس است شسته شده و با پوست کاربران تماس پیدا می کند. مناسب ترین و بهترین ماده اولیه برای تولید شیرآلات بهداشتی اعم از شیر دوش حمام شمش برنج استاندارد است که باید ۵۸ تا ۶۰% مس، زیر ۲.۵% سرب و حدود ۳۸% روی داشته باشد و مقداری ناخالصی که اجتناب ناپذیر است. برای مشاهده قیمت و انواع مدل های شیرآلات حمام می توانید صفحه شیر حمام را مشاهده کنید.

شیر حمام از تجهیزات ساختمانی پر اهمیت در سرویس بهداشتی و حمام است که علاوه بر کاربرد و کیفیت، باید از نظر زیبایی نیز مورد بررسی قرار گیرد. شیر مخلوط حمام، مدل های مختلف توکار و روکار دارد که هر کدام مطابق با سلیقه و کاربرد مورد انتظار کاربران می تواند انتخاب مناسبی باشد. شیر دوش حمام می تواند از نوع کلاسیک قدیمی و دارای دسته های پیچی باشد و یا از نوع اهرمی. شیر اهرمی حمام از رایج ترین شیرهای حمام است و فشار آب و دمای آن به راحتی توسط یک دسته اهرمی تنظیم می شود. با پیشرفت تکنولوژی انواع شیرآلات حمام ترموستاتیک، دیجیتال و شیر حمام هوشمند نیز وارد بازار شده اند. قیمت شیر حمام با توجه به جنس، وزن، گارانتی، مکانیزم عملکرد و… متفاوت است.

شیر حمام طلایی با طرح خاص

هماهنگی طرح شیرآلات توالت و حمام

هماهنگی مدل و طرح شیرآلات توالت و شیرآلات حمام فضایی خوشایند ایجاد می کند. اما این به معنی خرید این شیرآلات از یک رنگ و مدل نیست. با اینکه روال رایج انتخاب ست شیرآلاتی است که کم و بیش تمام قطعات آن از شیر روشویی، توالت، حمام و ظرفشویی مورد پسند شماست، امروزه ممکن است حتی در فضای سرویس حمام شیرآلاتی از ست های متفاوت خریداری می شود که شاید بتوان گفت طرح آن ها مکمل یکدیگر است.

این مطلب را هم ببینید
شرکت های برتر در ارائه خدمات تغییرات و زیباسازی ساختمان

در این مقاله فاکتورهایی در مورد بهترین رنگ آبکاری شیر توالت و جنس استاندارد شیر حمام و هماهنگی طرح و رنگ شیرآلات سرویس حمام بررسی شد. امروزه، دست شما برای خرید شیرآلات توالت در تنوع رنگی دلخواه باز است و می توانید به سلیقه خود رنگ آن ها را انتخاب نمایید. بهترین جنس برای خرید شیر حمام باکیفیت شمش برنج استاندارد است و بهتر است از شیرآلات پلاستیکی و سربی دوری کنید. شرکت شیرآلات کاویان انواع شیر دستشویی و شیر حمام استاندارد را در کنار شیرآلات روشویی و ظرفشویی تولید می کنید که مدل های بسیار متنوعی دارد و دست شما را برای انتخاب شیرآلات بهداشتی مورد نظرتان باز می گذارد.

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست