بهترین هیتر برقی صنعتی

برای انتخاب بهترین هیتر برقی صنعتی در وهله اول بهتر است به سراغ نیازهای کاربر در مورد تامین گرما و حتی شکل آن برویم. اصلی ترین عامل در تعیین این بخش نیاز کاربر، مربوط به شکل فضا و محیطی است که قرار است هیتر در قالب آن اقدام به گرم کردن هوا کند. شما باید هیتری را انتخاب کنید که از لحاظ ظرفیت هوادهی و همچنین توان حرارتی متناسب با این محیط و نیازهایتان باشد.

در وهله دوم خرید از بین برندهای شناخته شده با توجه به سطح قیمتی آنها و همچنین ارزش خرید این سیستم های گرمایشی، قطعاً انتخاب از مدل های مربوط به یک شرکت شناخته شده، در آینده شما را بیشتر راضی خواهد کرد. از سوی دیگر توان مالی در هنگام خرید تعیین کننده گزینه قطعی شما برای انتخاب از بازار خواهد بود. بهترین برند هیتر برقی صنعتی ، انرژی Energy و برند نیرو تهویه البرز Niroo Tahvieh Alborz می باشد

 بهترین هیتر برقی صنعتی

هیتر برقی انرژی

  • هیتر برقی انرژی مدل EH 0150

این دستگاه در یک شکل فیزیکی بسیار جمع و جور و قابل حمل ساخته شده است که به راحتی توسط کاربر امکان انتقال به فضاهای دیگر را خواهد داشت. توان حرارتی دستگاه در حالت کمینه آن به مقدار ۵ کیلووات و در مقدار بیشینه به ۱۵ کیلووات می رسد. مصرف کنندگان قادر خواهند بود که از سه ظرفیت حرارتی به کار گرفته شده بر روی دستگاه متناسب با شرایط و نیاز خود استفاده کنند و در طراحی آن امکان کنترل دما به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر را نیز در نظر گرفته است.

هیتر برقی انرژی مدل EH 0150 با استفاده از برق سه فاز عمل کرده و بر روی آن از فن آکسیال با صدای بسیار کم برای دمیدن هوای گرم استفاده شده است. از لحاظ ظاهری نیز باید به پوشش رنگی بسیار مقاوم در بخش بیرونی دستگاه اشاره کنیم که عمر آن را به طرز قابل توجهی بالاتر می برد.

دارای نشان استاندارد ملی بوده و تمامی قواعد مربوط به ایمنی و راندمان بالای لوازم گرمایشی در آن رعایت شده است، و برای فضاهایی مانند کارگاه های تولیدی، اتاق های نگهبانی، پارکینگ بناهای ساختمانی مسکونی و تجاری و هرگونه گرمایش موضعی کاربردی است.

 

  • هیتر برقی انرژی مدل EH 0450

این مدل با استفاده از برق تک فاز عمل می کند. شرکت سازنده در این مدل نیز از استانداردهای ملی و رسمی برای ایمنی سیستم و بازدهی مناسب آن بهره گرفته است. نوع ساختار گرمادهنده آن به شکل ۳ المنت مجزا هر یک با توان یک و نیم کیلووات در نظر گرفته شده است. کاربر می تواند با توجه به مقدار نیاز خود به گرمای محیط، المنت های مورد نظر را روشن یا خاموش کند.

برای کنترل خودکار دمای محیط با استفاده از این هیتر، ترموستات دقیقی بر روی آن تعبیه شده تا دما را به میزان ۴۰ درجه سانتیگراد تنظیم کند.

بر روی این دستگاه هیتر برقی صنعتی، از فن قدرتمندی برای دمیدن هوای گرم استفاده شده است و کنترل عملکرد فنی آن می تواند بر مبنای تنظیمات ترموستات باشد. این فن به شکل سانتریفیوژ عمل کرده و دو دور کند و تند خواهد داشت. همچنین برای تضمین ایمنی بیشتر این دستگاه، پریز برق مخصوصی همراه با گزینه اتصال به زمین بر روی آن به کار گرفته شده است. امکان بهره برداری از این دستگاه در فضاهایی مانند پارکینگ، انباری ها و اتاق هایی با اندازه متوسط و کوچک وجود خواهد داشت.

 هیتر برقی انرژی

مزایای هیتر برقی انرژی

از جمله مزیت های بزرگ برای هیترهای برقی صنعتی انرژی، موارد زیر می باشند :

  • هیترهای برقی انرژی دارای امکان تنظیم ظرفیت حرارتی در سه حالت مختلف می باشند. علاقمندان و خریداران این دستگاه ها در حالت تک فاز آن امکان تنظیم روی ۱.۵، ۳ و ۴.۵ کیلووات را خواهند داشت. همچنین در صورتی که مدل سه فاز آن را خریداری کرده باشند، دارای گزینه های انتخاب از بین سه ظرفیت ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلووات خواهند بود.
  • مدل تک فاز انرژی دارای قابلیت پرتاب باد گرم تا فاصله ۴ متر خواهد بود و مدل سه فاز نیز این مقدار را تا یک و نیم متر خواهد داشت.
  • هیتر تک فاز انرژی دارای ظرفیت هوادهی ۵۰۰ متر مکعب در ساعت و نوع سه فاز دارای ظرفیت ۱۳۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد.
این مطلب را هم ببینید
مقایسه اقتصادی دو هیتر گازی ۶۴۰ انرژی فن ایرانی با هیتر ۶۲۵ انرژی

 

معایب هیتر انرژی برقی

  • این هیترها با استفاده از انرژی برق عمل می کنند و در هر صورت تامین این نوع از انرژی نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به سوخت های فسیلی خواهد بود. هیتر انرژی برقی نیز در همین راستا دارای مصرف انرژی نسبتا بالایی است که البته با توجه به توسعه صورت گرفته در این میان و تاکید بسیار زیاد متخصصین این شرکت بر روی افزایش راندمان سیستم، در مقایسه با مدل های مشابه خود در بازار شرایط بهتری دارند.
  • دارندگان هیتر برقی انرژی باید در زمان استفاده از آن کلیه نکات مربوط به یک کاربری امن را در نظر داشته باشند.
  • علی رغم همه تلاش های صورت گرفته برای کاهش صدای فن در این هیترهای برقی، تا حدودی این موضوع برای حاضرین و استفاده کنندگان آزاردهنده است.

هیتر برقی البرز

شرکت البرز نیز از جمله نام های درخشان در زمینه تولید هیترهای برقی در بازار داخلی کشور است. این برند خوشنام در زمینه تولید محصولات اشاره شده اقدام به ارائه دو مدل بسیار با کیفیت به شرح زیر کرده است :

  • هیتر برقی البرز مدل NE 15

کارکرد با برق سه فاز و دارای توان حرارتی معادل ۱۵ کیلووات می باشد که در کنار ظرفیت هوادهی به اندازه ۱۰۵۰ متر مکعب در ساعت، شرایط خوبی برای گرم کردن فضاهایی مانند انباری های بزرگ و سالن های کارگاهی خواهد داشت.

در ساختار فنی این هیتر از فن مخصوصی برای دمیدن هوای گرم استفاده شده است که علاوه بر قدرت بالای آن برای پرتاب هوا، امکان توزیع یکنواخت گرما را در فضای شما فراهم خواهد کرد.

 

  • هیتر برقی البرز مدل NE 3

از زیباترین و خاص ترین سیستم های گرمایشی موجود در بازار که امکان حمل و جابجایی بسیار راحت و آسان را برای کاربر فراهم کرده است. هیتر مورد نظر دارای ظرفیت حرارتی به اندازه ۳ کیلووات است و کاربر می تواند متناسب با نیاز خود آن را بر روی یک و نیم کیلووات نیز تنظیم کند. در بخش مقابل دستگاه از فن مخصوصی برای دمیدن استفاده شده است که هوای گرم تولید شده توسط المنت ها را به سمت فضا هدایت می کند.

به کارگیری ترموستات دقیق بر روی این هیتر برقی برای تنظیم هوای محیط به صورت خودکار و بدون دخالت دست نیز وجود دارد.امکان استفاده از آن در فضاهایی به اندازه ۵۰ تا ۱۲۰ متر مکعب برای کاربری اتاق های متوسط، انباری های کوچک و کانکس های مختلف می باشد.

 هیتر برقی صنعتی البرز

مزایای هیتر برقی البرز

  • هیتر های تولیدی با ظاهری زیبا و حمل و نقل آسان.
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار قطعات ساخته شده توسط شرکت های معتبر دنیا، راندمان کلی هیتر را بالاتر برده است.
  • چالش های ایمنی در مورد استفاده از هیترهای مختلف در مدل های تولید شده توسط شرکت البرز کاملاً مرتفع شده است. استفاده از سنسورهای کنترلی برای نظارت بر روی دما و حرارت، احتمال بروز حوادث را به کمتری میزان ممکن رسانده است.

معایب هیتر برقی البرز

هیترهای برقی البرز دارای نقاط ضعف بسیار کمی هستند و تلاش شده تا اغلب مشکلات احتمالی در زمینه بازدهی دستگاه و همچنین موارد ایمن سازی در کنار مصرف بهینه انرژی برق بسیاری از خواسته های مشتری را تامین کند.

برندهای دیگر هیتر برقی صنعتی

  • آذر تهویه

ارائه دو دستگاه هیتر برقی تک فاز و سه فاز توسط این شرکت ، امکان دمیدن هوا با استفاده از فن در هر دو مدل ،استفاده از ترموستات برای تنظیم خودکار دما و همچنین کاهش صدای فن آکسیال تعبیه شده بر روی دستگاه های تولیدی این شرکت

  • مهیاسان

هیتر برقی تولید شده توسط شرکت مهیاسان امکان تامین گرمای مطبوع برای فضایی در حدود ۱۰۰ متر مکعب را دارد. این دستگاه که از برق سه فاز برای عملکرد خود استفاده می کند، ظرفیت حرارتی در سه مرحله ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلووات را برای کاربر فراهم خواهد کرد. همچنین در مورد ظرفیت هوادهی هم باید به مقدار ۱۵۰۰ متر مکعب در ساعت اشاره کنیم که عدد قابل توجهی در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار است. هیتر برقی اشاره شده دارای بدنه بسیار مقاومی بوده و با توجه به استفاده از ترموستات بر روی آن، قابلیت تنظیم خودکار دما را نیز خواهد داشت. همچنین دمپرهای مخصوصی در بخش خروجی هوای گرم در نظر گرفته شده است تا کار بر جهت پرتاب هوا در محیط را نیز تعیین کند.

  • گرمسال
این مطلب را هم ببینید
نمودار قیمت میلگرد اصفهان، پر فروش ترین میلگرد ایران

هیتر برقی گرمسال دارای امکان تامین گرما برای فضایی با اندازه ای معادل ۶۰۰ متر مکعب خواهد بود. نوع برق مصرفی آن هم به شکل سه فاز بوده و رده مصرف انرژی مناسبی خواهد داشت. در طراحی بخش بیرونی دستگاه از پوشش رنگی مقاومی استفاده شده است تا عمر آن را بیشتر کند و همچنین با استفاده از دمپرهای تعبیه شده در محل دمیدن هوای گرم، امکان هدایت آن به جهت های مختلف وجود خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست