معماری مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم که در محله زعفرانیه تهران واقع شده است، یکی از بزرگ­ترین مراکز خرید شهر تهران به حساب می آید. شهر تهران علاوه بر اینکه پایتخت ایران می باشد، یکی از بزرگ ترین شهر­های این کشور است که در آن  فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار بزرگی ساخته شده است. مرکز خرید پالادیوم با اختلاف زیاد یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز خرید تهران می باشد. مساحت کل مرکز خرید پالادیوم ۱۰ هزار متر مربع می باشد. پاساژ پالادیوم، دارای ۶ طبقه در زیر همکف، ۱۱ طبقه  در ضلع شمالی و ۱۳ طبقه در ضلع جنوبی می باشد. پارکینگ این مجتمع در ۶ طبقه ی زیر زمینی قرار دارد. همچنین در این مجتمع شرکت های توریستی، هواپیمایی، دفاتر اداری و … مشغول به کار هستند که درطبقات بالایی این ساختمان قرار دارند.

مرکز خرید پالادیوم

 

اگر آخر هفته خود را به اطراف تهران سفر کرده اید و به دنبال ویلایی ارزان قیمت و مورد اطمینان هستید ما به شما سایت رنتی جا را معرفی می کنیم تا با خیال راحت اقدام به اجاره ویلا ارزان در کردان کنید.

معمار این مجتمع، در طراحی این ساختمان از ترکیب اشکال هندسی استفاده کرده است. بر روی  این ساختمان، قوس های دایره ای به کار رفته است که باعث می شود  عابران دچار خطای دید شده و در نتیجه،  این ساختمان بلند تر از چیزی که هست به نظر بیاید. نام این مرکز خرید، به شکل بسیار زیبایی روی سنگ قهوه ای رنگی حک شده است. در نمای بیرونی ساختمان پالادیوم، از شیشه­های بسیار بزرگی استفاده شده است که این ویژگی بر زیبایی و خاص بودن این مجتمع افزوده است. این طراحی فوق العاده، این امکان را به مشتریان و فروشندگان می دهد تا در تمام طول روز در کنار کار خود از منظره بیرون لذت ببرند. وجود این شیشه ها در این مجتمع،  کاربرد دیگری هم دارد. نصب بنر های تبلیغاتیِ برند های مختلف روی این شیشه، باعث جذب عابرین می شود.

بخش های مختلف پالادیوم

در داخل مرکز خرید پالادیوم، ۱۶۰ فروشگاه مختلف وجود دارد. در این مجتمع انواع مختلف برند ها از جمله نایک، آدیداس، پوما، جین وست، ریبوک و…  وجود دارد. همه اجناسی که در این مجتمع به فروش می رسند اورجینال هستند و از نظر کیفیت بی نظیر هستند. از آنجایی که این مجتمع دارای بهترین رستوران ها و کافه ها می باشد در صورت نیاز می توانید به آنها مراجعه کنید و غذا مورد علاقه  یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش داده و به استراحت بپردازید.

در طبقه سوم و همکف این مرکز خرید فروشگاه های فوت کروت وجود دارد که می توانید انواع  خوراکی هایی که در این فروشگاه ها عرضه شده استفاده کنید و از طعم فوق العاده آن ها لذت کافی را ببرید. در  فروشگاه های فوت کروت، انواع اقسام میان وعده ها، بستنی، نوشیدنی، کیک، دسر و… وجود دارد. البته  فروشگاه فوت کروت اصلی، در طبقه سوم قرار دارد  که در آنجا برای مشتریان، محل نشستن و استراحت وجود دارد. در این فوت کروت علاوه بر مواردی که نام برده شد،  غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود و … موجود می باشد. این مرکز خرید دارای یک هایپر­مارکت می باشد که در صورتی که به مواد غذایی با کیفیت و تازه نیاز داشته باشید، می توانید از آن تهیه کنید. در این هایپر­مارکت  انواع مواد غذایی مانند فراورده های دامی تازه و منجمد، سبزیجات، میوه های تازه و با کیفیت، فراورده های لبنی و هر نوع خوراکی دیگری که به ذهنتان  می رسد وجود دارد. مرکزخرید پالادیوم علاوه بر ارائه انواع مواد خوراکی و پوشاک، شرایط مناسبی را برای تفریح و استراحت مشتریان فراهم کرده است. این مرکز خرید که در طبقه ششم مجتمع پالادیوم قرار دارد،  دارای یک مجموعه ورزشی بزرگ می باشد که شامل استخر و سالن ورزشی می باشد. در این مجموعه ورزشی کلاس های زومبا، پیلاتس، یوگا و … برگزار می شود.  همچنین در این مرکز خرید، یک کتابخانه مدرن بسیار بزرگ وجود دارد که افرادی که اهل کتاب و مطالعه هستند می توانند انواع کتاب های تاریخی، علمی، هنری و داستانی را در آن جا پیدا کنند. یکی دیگر از بخش های جذاب این مرکز خرید وجود خانه کودک می باشد. این خانه کودک، مجهز به بهترین و سرگرم کننده ترین وسایل بازی می باشد.  فضای آرام و دوستانه حاکم  بر این خانه کودک، خاطره ای به یاد ماندنی برای کودکان  شما رقم می زند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات و مزایای لوله برق نسوز

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در محله زعفرانیه تهران واقع شده است . این مرکز خرید در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف می باشد. هر کدام از بخش های این مجتمع، در ساعات مختلفی مشغول به کار هستند.

ساعت کار این واحد های تجاری در این مرکز خرید، از ساعت ۱۰الی ۲۲می باشد.

رستوران ها و کافه ها  از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب در خدمت مشتریان هستند.

سوپر مارکت ها و هایپر مارکت های این مرکز خرید کار خود را از ۹ صبح شروع کرده و تا ۱۰:۳۰ شب مشغول هستند.

در روز های شنبه تا چهار شنبه درب های این مجتع تا ساعت ۲۲:۳۰ ،اما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۱ شب باز می باشد.

شماره تماس اطلاعات مرکز خرید پلادیوم: ۰۲۱-۲۲۰۱۰۶۰۰

شماره تماس امور مشتریان: ۰۲۱-۲۲۶۶۳۰۶۶

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست