رازهای ناگفته غرفه سازی

ناگفته غرفه سازی

به نقل از سایت کمک معمار : از بین لیست غرفه سازی های موجود در تهران می توان به غرفه سازی های گنجینه هنر ایرانیان، آینده سازان ،کبیرسازان ،دهناد ، متدکس ، یسنا ، مسیحا ، فرارنگ و … اشاره کرد. از بین آن ها غرفه‌ سازی کبیرسازان، یکی از شرکت‌ های برتر در زمینه ساخت غرفه ‌ها و نمایشگاه‌ های تجاری است. این شرکت با استفاده از روش ‌ها و تکنیک‌ های خاص  معماری، موفق به جلب توجه و جذب مشتریان بوده و این امر باعث شده تا برخی از رازهای ناگفته شرکت معماری و غرفه‌ سازی ، تبدیل به یکی از موضوعات مورد علاقه بسیاری از افراد گردد.

یکی از اصلی ‌ترین رازهای غرفه ‌سازی کبیرسازان از نظر سایت https://komakmemar.ir/ طراحی متفاوت و خلاقانه غرفه ‌ها است. آموزش و استفاده از طراحان حرفه‌ ای و ماهر که با توجه به محصول یا خدمت ارائه شده توسط شرکت مشتری، غرفه‌ ای منحصربه ‌فرد را طراحی و اجرا می ‌کنند. این طراحی ‌ها با استفاده از رنگ ‌ها، نورپردازی، مواد مختلف و البته مدل ‌های مدرن، باعث جلب توجه مشتریان و تشدید اثر برند مورد نظر می‌ شود. تا انتهای این مقاله به نقل از کمک معمار همراه ما باشید تا به رازهای نگفته غرفه سازی بپردازیم.

خدمات  حرفه ای غرفه سازی

چه شرکت کننده با سابقه در نمایشگاه های ملی و بین المللی باشید و چه بخواهید به تازگی وارد این صنعت سودآور شوید، نیاز دارید با رمز و رازهای این صنعت آشنا شوید. در واقع رمز و رازهای غرفه سازی، تعیین مجموعه استراتژی هایی است که به شما کمک می کند تا متناسب با شرایط کسب و کارتان، برندتان و جایگاه نسبی در بازار بتوانید بهترین نتیجه ممکن را داشته باشید. عموما شرکت های خدماتی غرفه سازی با بهره گیری از تجربه و مهارت کارشناسان خود، تمام تلاش خود را برای ایجاد غرفه‌ های منحصربه ‌فرد و جذاب می کنند.

در جلسات مهم جهت تعیین استراتژی های غرفه سازی برای برند شما، سعی می کنند الویت های کارفرما و بودجه مورد نظرشان را درنظر بگیرد و مطابق با آن ها به بحث و گفتگو پیرامون موارد زیر بپردازد:

  • برنامه ریزی اولیه و اگاهی ابتدایی در خصوص خواست کارفرما
  • طراحی و نقشه کشی و پیاده سازی در ۳Dmax
  • اعمال نظر صاحب کسب و کار و مشورت پیرامون خروجی طرح
  • اقدام برای ساخت غرفه که خود مجموعه از موارد را در بر می گیرد
  • خدمات پس از ساخت غرفه

با ارائه این خدمات حرفه ‌ای و توجه به استراتژی های مشخص شده از قبل، شما امکان خواهید داشت تا در نمایشگاه‌ ها و رویدادهای تجاری، غرفه ‌ای بی نظیر و با اثرگذاری بیشتر داشته باشید و به مشتریان خود پیام مناسبی منتقل کنید. راه های ارتباط برای هماهنگی مشاوره و آموزش

معماری غرفه می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

https://kabirkarsan.com/

https://kabirkarsan.com/contact-us/

مشخصا واضح است که برای آنکه به بیشترین اثر گذاری برسید و بتوانید استراتژی مناسبی برای کسب و کار خود تعیین کنید، لازم است حتما از تیم های متخصصی کمک بگیرید. آنچه مسلم است این است که صفر تا صد امور مربوط به غرفه سازی شخصی سازی شده و متناسب با هدف شما از شرکت در نمایشگاه تنظیم شود.

مشاوره تخصصی  غرفه سازی

مشاوره تخصصی  غرفه سازی

گروهی که بتواند، با بررسی مشخصات و هدف شما در نمایشگاه، به شما در طراحی استراتژی مناسب برای جذب مخاطبان و مشتریان کمک کند و می تواند چندین قدم شما را از سایر رقبا پیش بیندازد غرفه سازی نام دارد. این اصل شامل تعیین هدف ‌ها بصورت اصولی، انتخاب هدف ‌های بازاریابی و نحو انجام آن ها، بررسی رقبا و تحلیل مخاطبان است. و با توجه به استراتژی و هدف شما، طراحی و بهینه ‌سازی غرفه ‌های نمایشگاهی انجام خواهد شد. رازهای نگفته غرفه سازی تماما از طراحی سازه بصورت سه ‌بعدی، انتخاب مواد مناسب، نورپردازی، نمایشگرها، دکوراسیون و سایر عوامل نشات خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
طراحی داخلی چیست ؟

شرح شغل غرفه سازی

طراحان و نقشه کشان در گروه های غرفه سازی، مسئول طراحی  و خلق غرفه‌ های نمایشگاهی نوین هستند. هدف آن ها این است که با استفاده از نرم افزارهای یه بعدی، هنر، خلاقیت، دانش  را ترکیب کنند و سازه ای مبتکر برای صاحب آن کسب و کار ابداع کنند.

کمک معمار در پوشش مصاحبه با کادر کبیرسازان  دانسته است: در غرفه سازی، انتخاب مواد مناسب و تجهیزات، امری ضروری است. اعضای گروه مسئول انتخاب مواد ساختمانی، مصالح دکوراسیون، تجهیزات نمایشگاهی، نورپردازی و سیستم ‌های صوتی و تصویری هستند. تیم فنی و کارگران ماهر در گروه های غرفه سازی مسئول اجرای فعالیت‌ های ساخت و نصب غرفه ‌های نمایشگاهی هستند. آن‌ ها با استفاده از دانش فنی و تجربه، به ساخت و نصب صحیح و به موقع غرفه ‌ها می‌ پردازند.

مسئولیت ها و وظایف گروه های غرفه سازی

اعضای گروه ها  با تخصص ‌های مختلف و همکاری در تیم، برای ساخت غرفه ‌های نمایشگاهی با کیفیت بالا و طراحی جذاب تلاش می ‌کنند. بسته به استراتژی تیم مشخص می شود که اعضا چه مسوولیت هایی داشته باشند اما عموما گروهی برای طراحی سه بعدی، گروهی برای تهیه متریال های مناسب و گروهی برای مشاوره و بازاریابی تشکیل می شوند. در کنار تمامی گروه ها مسوول فنی ناظر اجرای کار آن ها خواهد بود. همچنین، هماهنگی با مشتریان و مدیریت پروژه‌ ها جزئیاتی اساسی در این حوزه است. باید گفت رازهای نگفته غرفه سازی شامل ترکیب موثر تمامی عواملی می گردد که هر یک در حیطه مسوولیت یکی از اعضا در گروه های غرفه سازی است.

  • مرحله طراحی و نقشه کشی سه بعدی

 طراحان و نقشه کشان در گروه های مختلف غرفه سازی، مسئول طراحی غرفه ‌های نمایشگاهی متناسب با سفارش اولیه و خواست کارفرما هستند. آن‌ ها با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه ‌بعدی و مهارت ‌های تخصصی خود، طرح‌ های جذاب و منحصر به فردی را برای اولین بار به صورت خاص ابداع می کنند.

  • برنامه ‌ریزی انجام پروژه

عموما بسته به استراتژی شرکت ، گروهی متشکل از افراد با تجربه و اگاه برای انجام پروژه‌ های غرفه، برنامه ریزی های مربوطه را به انجام می دهند. این شامل برنامه ‌ریزی زمانی، تخصیص منابع و تعیین بودجه ‌های مالی است و گاها قبل از طراحی توسط این تیم خواست کارفرما مشخص و تعیین می گردد.

  • انتخاب مواد و تجهیزات و تعیین متریال

انتخاب مواد مناسب و تجهیزات ضروری است. اعضای گروه مسئول انتخاب مواد ساختمانی، مصالح دکوراسیون، تجهیزات نمایشگاهی، نورپردازی و سیستم‌ های صوتی و تصویری هستند.

این که برای این قسمت از کار گروه مجزای تشکیل شود یا اعضای تیم فنی و کارگران گروه های غرفه سازی این مرحله را در بین خود تقسیم کنند‌، بسته به استراتژی و سنگینی پروژه خواهد داشت. هدف هر شرکت غرفه سازی این است که با تعهد و انگیزه بالا، تمامی مراحل ساخت و نصب را با رعایت قوانین تحویل، کیفیت بالا و رضایت مشتریان انجام دهند. آن ها به مشتریان اطمینان خواهند داد که غرفه ها به طور حرفه ای ساخته شده و به نحوی نصب می‌ شوند که باعث جذب نظر و توجه مخاطبین نمایشگاه شوند.

  • ساخت و نصب غرفه

نیروهای زبده شرکت ها در گروه های غرفه سازی مسئول اجرای فعالیت ‌های ساخت و نصب غرفه‌ های نمایشگاهی متناسب با برنامه ریزی دقیق انجام شده هستند. با استفاده از دانش فنی و تجربه، به ساخت و نصب صحیح و به موقع غرفه ها پرداخته خواهد شد. می توان گفت اجرای غرفه عینا مشابه برنامه ریزی یکی از رازهای نگفته است.

  • نورپردازی و نصب تجهیزات

عموما نورپردازی و نصب و خرید تجهیزات یکی از مراحلی است که توسط مسوولین خرید در غرفه ها انجام می پذیرد و سپس توسط ناظر و مدیر پروژه چک می گردد. در این مرحله لازم است حتما افراد متناسب با متریال های مشخص شده و تجهیزات خواسته شده اقدام کنند.

  • مدیریت پروژه
این مطلب را هم ببینید
علت رعایت پوشش بتن در سازه های بتنی چیست؟

 مدیران پروژه در گروه ها مسئول برنامه ‌ریزی و کنترل عملیات مرتبط با خواست کارفرما و برنامه ریزی انجام شده هستند. مسئول کلیه پروژه های معماری و ساخت غرفه نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران است است . آن ها مسئول مدیریت زمان، هزینه‌ ها و منابع مورد نیاز برای هر پروژه هستند.

  • هماهنگی با مشتریان

 اعضای گروه برای اطمینان حاصل کردن از نیازها و انتظارات مشتریان، هماهنگی لازم را انجام می دهند. آن‌ ها نقش ارتباطی مهمی بین مشتریان و تیم فنی و مدیریتی را دارند. ابتدا به دقت به درخواست‌ ها و نیازهای مشتریان گوش می ‌دهند و سپس با توجه به تخصص و تجربه خود، نقش ارتباطی میان مشتریان و تیم فنی و مدیریتی را بر عهده می‌ گیرند. آن ‌ها با بررسی و تحلیل دقیق، نیازهای مشتریان را به تیم فنی و مدیریتی انتقال می ‌دهند و اطمینان حاصل می‌ کنند که این نیازها به درستی در نظر گرفته و پاسخگویی مناسب انجام می ‌شود.

  • مدیریت کیفیت و کنترل اجرا

 در این صنعت معماری، مدیریت کیفیت و کنترل اجرا نیز بسیار مهم است. اعضای گروه مسئول انجام بازرسی ها و کنترل کیفیت ساخت و نصب غرفه‌ ها هستند.

  • خدمات پس از فروش

 گروه کبیر سازان در ارتباط با مشتریان، خدمات پس از فروش را نیز ارائه می ‌دهد. این شامل نگهداری، تعمیرات و به ‌روزرسانی غرفه ‌ها در صورت نیاز می ‌شود.

  • آزمایش و تست

 پس از نصب و تنظیم تجهیزات، گروه  اقدام به آزمایش و تست  می ‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی عمل می‌ کند و غرفه آماده بهره ‌برداری است.

یک غرفه ساز باید بتواند با استفاده از طراحی ‌های خلاقانه، فناوری‌ های پیشرفته، توجه به نیازهای مشتریان و توجه به جزئیات، ارائه بدهد. در این مورد  کمک معمار معتقد است:  همانند سایرین با تکیه بر تجربه و مهارت کارشناسان خود، می ‌تواند بهترین راهکارها را برای مشتریان ارائه دهد و با طراحی‌ های بی نظیر، یک تجربه تکرار نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد.

منبع: شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست