همه‌چیز برای یک ایونت حرفه‌ای: از اجاره صندلی تا تلویزیون شهری و خدمات فیلمبرداری

اگر از اجاره میز و صندلی، سفارش کارت دعوت، خرید و تجهیز دکور برای برگزاری ایونت فراری هستید یا اینکه می‌خواهید تمرکزتان را روی کیفیت متن سخنرانی بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم کار را به کاردان بسپارید و برگزاری این رویداد مهم را به مجموعه‌ای خلاق که ایده‌هایی نو و خاص را با خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد، واگذار کنید.

بیایید باهم از سختی‌ها تا لذت یک ایونت و محفل بزرگ و حرفه‌ای صحبت کنیم و در نهایت با یک تصمیم درست رویدادی خاطره‌انگیز، جذاب و خاص را تجربه کنید.

اقدامات لازم برای برگزاری ایونت

حالا که کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید یا با هدف تجلیل از مدال‌آوران ورزشی و حتی برای رونمایی از پروژه‌ای که حسابی برایش وقت گذاشته‌اید، برای برگزاری هرچه بهتر این ایونت چه ایده یا برنامه‌ای دارید؟ متن سخنرانی‌تان را آماده کرده‌اید؟ تجهیزات پذیرایی را چطور؟ برای اجاره میز و صندلی چه فکری کرده‌اید؟ دکور ایونت را با چه تم و سبکی تزئین می‌کنید؟

اقدامات و تدارکات لازم برای برگزاری ایونت شامل آماده‌کردن متن سخنرانی، محل ایونت، اجاره میز و صندلی، پذیرایی، تجهیز دکور و ارائه یک برنامه جذاب و هیجانی برای جلب‌نظر می‌شود. مسلم است که این اقدامات از عهده یک نفر برنمی‌آید. شما برای برگزاری ایونت نیاز دارید با تیمی خلاق، ماهر و ایده‌پرداز مشورت کنید تا به هدف خود از برگزاری این محفل نزدیک شوید.

در بخش‌ بعدی این مطلب، برای اینکه بدانید یک ایونت ورزشی، علمی، هنری و حتی تجاری چطور اجرا می‌شود، می‌خواهیم ویژگی‌های مجموعه‌های توانمند که صفر تا ۱۰۰ تشریفات را به‌عهده می‌گیرند، بیان کنیم.

یک تیم تشریفاتی چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

یک ایونت پلنر یا برنامه‌ریز خبره و باسابقه می‌تواند تمامی تدارکات را به‌نحوی انجام دهد که روز برگزاری این محفل، شما هیچ کمبودی احساس نمی‌کنید. در واقع برنامه‌ریزی مالی، زمان‌بندی و تجهیز سالن و محل ایونت را می‌توان مهم‌ترین ویژگی مجموعه‌های تشریفاتی کاربلد دانست.

تیم تشریفاتی یا برگزارکننده ایونت اگر تجربه موفق و رزومه فعالی در این زمینه داشته باشد، به‌خوبی می‌داند که تدارکاتی مانند اجاره صندلی، تجهیزات صوتی و سفارش دعوت‌نامه‌ها را چطور انجام دهد. بنابراین، نیازی نیست شما برای اجاره صندلی و دیگر تجهیزات ایونت نگران باشید.

در رزومه اغلب گروه‌های برگزارکننده ایونت شما تجهیزات باکیفیت و برنامه‌ریزی دقیق را می‌توانید مشاهده کنید، اما آن‌چیزی که یک مجموعه را از سایرین متمایز می‌کند، ذوق، خلاقیت و ایده‌هایی است که می‌تواند یک ایونت را بسیار متفاوت‌تر، خاص و هدف‌مندتر برگزار کند. همکاری با چنین گروه‌های تشریفاتی به‌طور قطع هدف شما را از برگزاری این محفل محقق می‌سازد.

مجموعه های تشریفاتی برای برگزاری ایونت چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

از اجاره میز و صندلی و تجهیزات سالنی که بگذریم، بیایید خدمات مهم‌تر و ارزنده‌ای را که مجموعه‌های تشریفاتی برای هرچه بهتر برگزارشدن همایش یا ایونت ارائه می‌دهند، بیشتر بشناسیم.

مشاوره مفید و هدفمند

ایونت پلنر قبل‌از هرچیزی برای شناخت بهتر هدف، مهمانان و دلیل برگزاری ایونت با شما صحبت می‌کند تا تدارکات و برنامه‌ها را متناسب با آن‌ها تدوین کند. شما می‌توانید انتظارات خود، اهداف و آنچه را که مایل هستید در ایونت اتفاق بیفتد مانند برنامه‌های شاد، مهیج و جذاب با او در میان بگذارید. همچنین ممکن است برای این ایونت پیشنهاداتی مانند تخفیف‌های شگفت‌انگیز یا قرعه‌کشی و از این دست اقدامات مخاطب‌پسند به شما داده شود.

تبلیغات موثر برای دعوت به ایونت

اگر ایونت شما افتتاحیه یک فروشگاه بزرگ، مرکز تجاری و حتی سالن آرایشی است، باید از روش‌های مؤثرتر و خاص‌تری نسبت به کارت دعوت، مهمانان را به ایونت دعوت کنید.

تیم‌های تشریفاتی با اجاره تلویزیون شهری این امکان را فراهم می‌سازند تا افراد بیشتری را نسبت به محل و روز افتتاحیه آگاه کنند. در واقع آن‌ها با اجاره تلویزیون شهری تبلیغات بسیار موثری هم برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهند.

این مطلب را هم ببینید
مزایای بازسازی ساختمان

اجرای دکور و تزئینات مجلل، جدید و خلاق

شما در این رویداد بزرگ نیاز به جلب‌توجه مهمانان و افراد حاضر دارید. تیم‌های تشریفاتی در اتاق فکر خلاقی برای‌تان بهترین دکور را طراحی می‌کنند و با اجاره میز و صندلی با طراحی خاص، گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، نورافشانی و دیگر تزئیناتی که در عین مجلل‌بودن، هدفمند نیز است، فضای مهیج، تماشایی و سراسر جذاب را خلق می‌کنند.

برگزاری برنامه‌های شاد، مسابقه و مخاطب محور

در رویدادهای مهم و گسترده‌ای که اهداف بزرگی پشت آن‌ها نهفته است، باید برنامه‌های جذاب و حتی عجیب‌غریبی که مخاطبان را حسابی سرگرم و جلب می‌کند برگزار کنید. تمام هماهنگی‌ها برای یک مسابقه جمع‌وجور، دعوت از خوانندگان برای اجرای برنامه‌های شاد و موسیقی محور و حتی دعوت از افراد معروف برای سخنرانی همگی از خدمات یک تیم تشریفاتی ماهر، باسابقه و ایده‌پرداز هستند.

خدمات فیلم‌برداری

خدمات اجاره میز و صندلی، تبلیغات، سخنرانی و برنامه‌های شاد درصورتی خاطره‌انگیز می‌شوند که ثبت شوند و بعدا با تماشای آن به‌ یاد این روز لبخند بر ‌لب‌تان بنشیند. تیم‌های تشریفاتی با ارائه خدمات فیلم‌برداری این روز خاص و محتوای جذاب آن را برای‌تان ثبت می‌کنند.

کدام تیم تشریفاتی را انتخاب کنیم؟

حالا که از اهمیت همکاری با مجموعه‌های تشریفاتی و برگزارکننده ایونت مطلع شدید و دانستید که یک تیم خلاق، ایده‌پرداز و کاربلد تا چه حد می‌تواند رویداد و محفل شما را هدفمندتر، اقتصادی و مجلل برگزار کند، نوبت آن است که تیم باسابقه و با مهارت بالایی را که همکاری‌های بسیار موفقی با افراد و کسب‌وکارهای مختلف و مهم داشته است، بشناسید.

تشریفات رایکا تمامی خدمات گفته‌شده در مطالب قبل را از اجاره میز و صندلی گرفته تا فیلم‌برداری، پذیرایی، تزئینات و هماهنگی‌های دیگر را با نهایت دقت، ظرافت، وسواس و البته مهارت انجام می‌دهد تا شما یک ایونت بسیار جذاب، نتیجه‌بخش و خاص را تجربه کنید.

جمع‌بندی

برای برگزاری ایونت تدارکاتی مانند اجاره میز و صندلی، دعوت از مهمانان، خدمات پذیرایی و برنامه‌های مخاطب‌‌پسند همگی باید به‌درستی انجام شوند تا از هزینه و زمانی که صرف کرده‌اید، بهترین نتیجه را بگیرید.

بسیار خوش‌شانس هستید اگر بتوانید با تیم تشریفاتی ماهری که از افراد خلاق و کاربلد تشکیل شده است و با یک برنامه‌ریزی مالی و زمان‌بندی دقیق رویداد ورزشی، علمی، افتتاحیه و حتی جشن عروسی را به‌خوبی برگزار می‌کند، همکاری کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویری از ایونت‌های برگزارشده توسط مجموعه رایکا می‌توانید به سایت رسمی این گروه تشریفاتی مراجعه کنید و با مشاوران این تیم در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط با موضوع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما می توانید در این یادداشت اشتراک ها را مدیریت کنید .

فهرست