بهترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

سلام و عرض ادب خدمت تمام مهندسین گرامی و کاربران سایت کمک معمار در این قسمت از سایت می خوام به صورت خودمانی یک سایت خوب جهت تهیه و یا خرید نمونه سوالات آیین نامه رانندگی جهت گرفتن گواهینامه پایه ۳ و ۲ را معرفی کنم که شما می توانید با خیال راحت این سوالات را تهیه کرده و با نتیجه کامل به تمام سوالات پاسخ دهید.

سوالات آیین نامه رانندگی

قبل از اینکه به معرفی این بسته سوالات آیین نامه بپردازیم شاید برای شما مهندسین گرامی سوال پیش آمده باشه که چرا سایتی مثل کمک معمار به تبلیغ سایت درایوینگ  می پردازد ؟ خوب دوستان عزیز ما هم مثل بقیه اصناف دیگر به ماشین احتیاج داریم و برای رانندگی با ماشین صد درصد باید گواهینامه بگیریم و برای گرفتن گواهینامه چون زیاد وقت نداریم کتاب آیین نامه که ۲۲۰ صفحه هست را بخونیم و می خوایم نمره قبولی را از این ازمون بگیریم باید سوالاتی را بخونیم که ۱۰۰ درصد در ازمون اصلی در مرحله اول قبول شویم. و دلیل دیگه برای یک مهندس یکم افت داره که دفعه اول در آزمون اصلی آیین نامه رد بشه

 

معرفی ۱ سایت خوب برای خرید سوالات آیین نامه رانندگی

خوب اول به معرفی سایت درایوینگ می پردازیم :

این سایت طبق گفته خودشان که در صفحه درباره ما نوشته فعالیت کاری خود را درسال ۱۳۹۸ شروع کرده و خدماتی که در این سایت ارائه می شود و به نظر من یکی از بهترین خدماتی هست که در این حوزه می باشد آزمون شبیه سازی شده آیین نامه رانندگی https://www.driveing.ir/azmoon-drive/  می باشد .

​آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی

این آزمون در هربار که رفرش می کنی ۳۰ سوال به صورت تصادفی بهت نشون میده که باید در ۲۰ دقیقه به سوالات جواب بدی جالب اینه شما بعد از زدن هر سوال همان لحظه جواب صحیح را می تونی ببینی و بهتر متوجه اشتباه خود بشی و درپایان نتیجه قبولی یا رد شدن شما را تحویلت میده حتی درصد قبولی شما از ۱۰۰ درصد (خلاصه این امکانی که به صورت کاملا رایگان گذاشته می تونی خیلی راحت خودتو محک بزنی )

این ساید خدمات رایگان دیگری که داره در قسمت وبلاگ این سایت به آموزش و یادگیری آزمون ایین نامه می پردازد و قسمت دیگری که شاید کسانی که می خواهند اطلاعاتی در مورد خودرو داشته باشد در این قسمت می توانید ببینید.

و در آخر به معرفی قسمت مهم این مجموعه یعنی بسته سوالات آیین نامه رانندگی می پردازم

این بسته شامل :

۶۰۰ سوال آیین نامه رانندگی باکیفت علی به صورت فایل pdf

عکس تمام کارتکس های آیین نامه رانندگی ۱۳۳ عدد ( این همان عکس های می باشند که سرجلسه امتحان آزمون اصلی به شما می دهند)

عکس تمام تابلو های راهنمایی و رانندگی همراه با توضیحات و سوالات تخصصی مخصوص تابلو ها

نکات مهم و تشریحی آزمون

خرید سوالات آیین نامه رانندگی

هرگونه مشکلی در خرید سوالات آیین نامه رانندگی داشتید می تونید به پشتیبانی آنلاین سایت اطلاع دهید خیلی سریع به شما جواب خواهند داد.

خلاصه چیزهای که در این آزمون می تواند برای شما مفید باشد و بهترین نتیجه که ۳۰ از ۳۰ هست را با خواندن این سوالات بگیرید.

خوب اینم لینکش اگه تا الان گواهینامه نگرفتین و یا می خواهید توضیحات بیشتری از این بسته داشته باشید روی لینک زیر کلیک کنید .

سوالات آیین نامه ۱۴۰۱

سوالات ایین نامه در سایت درایوینگ شامل ۶۰۰ سوال می باشد که مهم ترین سوالات ایین نامه هستند. این سوالات هربار در ازمون ایین نامه رانندگی تکرار می شوند و شما هنرجویان عزیز با خواندن همین سوالات بار اول قبول خواهید شد

نمونه های از سوالاتی که سرجلسه امتحان به شما می دهند

این نمونه برگه ها جهت آشنایی شما مهندسان گرامی

نمونه برگه سوالات ایین نامه رانندگینمونه دوم آزمون سوالات ایین نامه رانندگی

نمونه برگه سوالات ایین نامه رانندگی سایت درایوینگدقیقا سرجلسه آزمون آیین نامه یکی از این کارتکس های ایین نامه که شامل ۳۰ سوال است به شما می دهند

جواب چند سوال پرتکرار در مورد سوالات آیین نامه رانندگی

سوالات ایین نامه سراسری است؟

بله همانطوری که قانون برای همه شهر ها یکی می باشد تمام سوالات به صورت سراسری هستند و فرقی نمی کند که شما کدام شهر یا استان هستید.

با خواندن این سوالات به کتاب احتیاج است؟

خیر کتاب نمی خواد همین سوالات سایت درایوینگ را بخوانید ۱۰۰درصد بار اول قبولید

من استرس دارم می ترسم بار اول قبول شوم چکار کنم استرس نداشته باشم؟

بهترین راه برای قبولی در ایین نامه بعد از خواندن سوالات ایین نامه گرفتن تست و محک زدن خودتان هست شما می توانید برنامه درایوینگ را دانلود و استفاده کنید.

منبع: سوالات ایین نامه درایوینگ

مطالب مرتبط با موضوع:

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • من داخل همین سایت شدم برای خرید سوالات آیین نامه ولی قسمتی نبود که این کد را بزنم و سوالات را تهیه کنم لطفا اصلاح کنید
    کلی از وقت ما را گرفتید

    پاسخ
  • سلام من با توجه به این کد تخفیف شما 30 درصد تخفیف سوالات ایین نامه را گرفتم و قبول شدم از اینجا می خواستم واقعا تشکر کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست